About Blog

Blog ni mengisahkan tentang diri aku sendiri dan kehidupan yang aku jalani,itupon kalau aku sempat cerita k..huhhuhu ..Selain dari tu aku akan cuba masokkan kisah2 orang yang aku kenali terutama BFF..erh!aku ada ke BFF??!!!arrgh!tarok ja la apa pon..kan..kan..??!!JANJI MAU ADA!sebenrnya,aku tak la pandai sangat nak berblogger blogger ni,tapi disebabkan tangan aku ni gatal sangat klik yang tu,klik yang ni,akhir sekali tercipta la blog ni..hakahkahak,padahal memang aku tak pandai nak guna!!tapi takpe,lama2 pandai la kan..??hihihi..

Sunday 22 April 2012

Hancor Bederai

Salam sejahtera diucapkan..hari ni 23/04/12,hari yang aku takkan dapat lupakan sampai akhir hayat aku.1st time aku dicaci,dihina,dipermain,ditipu dengan salah seorang mamat yang digelar sebagai ...?errr..tak kisah arhh!!Hina sangat ke aku ni,sampai diperlakukan macam tu...Asal hati aku senang dilukai,asal aku senang sangat ditipu..??!Ya..memang aku hodoh tak berpengetahuan tinggi,tapi aku ada hati dan perasaan yang korang  kena hormat,Begitu jugak dengan korang,mesti la nak orang hormat korang kan??haiiissssh!kenapa aku suka sangat belembut dengan orang macam ni,itu pasal la senang sangat dipermain..grrrrr.Arrgghhh,nasib2!dah agak dari dulu lagi,benda yang akan terjadi,tetap akan terjadi!Asal samakan aku dengan pompuan lain?terus terang aku cakap,aku jujur,ikhlas setia berkawan dengan seseorang tu,melainkan dia tidak menghargai langsung,memang silap banyak.

No comments:

Post a Comment